Praktik

Nu är allt ordnat, så på Måndag börjar jag 4 veckors praktik på Tjamsta gården. Det ska bli så skönt att komma ut och jobba lite, börjar bli små less på att bara vara hemma!

Jag är även djupt besviken på mig själv och min dåliga karaktär, -Jag fixar inte att sluta snusa!
Jag har visserligen dragit ner på konsumtionen, men jag önskar att jag bara kunde lägga av helt, men känslan av att aldrig mera få ta en snus känns fruktansvärd och livet blir helt plötsligt menigslöst!
-Mitt beroende som talar!

I kväll ska vi till Mor och Far och äta middag och sedan blir det ett Box pass på gymmet.
Sedan hoppas jag på att få ihop lite mera sömn i natt!



Lillahjärtat 3mån!


PUSS!


2010-02-18 | 09:55:27 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Ja ikväll ska vi slåss :)

2010-02-18 // 10:14:54
» Linda Boman

Ja inatt får minsann lilla hjärtat sova tycker jag :)

2010-02-18 // 10:39:56
» Dockie

Fin blogg,

allt bra? :)

kram.

2010-02-18 // 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback