Lördag

Natten har bestått av allt annat än sömn, Saga har vaknat var 5 min.
Ingen i vår familj har fått sova inatt, så vi är lite trötta här på Hjortronstigen idag!

Vi har dock trotsat tröttheten och hunnit med gymmet, en lunch på Dungers och en liten shopping tur.
Det blev nya strumpor till Saga och en fin klocka till mig. ♥

Jag är arg på mig själv idag då jag fick ett brev från Halebop där det står att det inte går att laga min NYA
mobiltelefon för att den är fuktskadad. Hm, Sagadregel skadad skulle jag tro att den är.
Så nu står jag här utan telefon, men har fortfarande 18 månaders avbetalning kvar.

Läxan är lärd: Låt aldrig Saga få fatt på din mobil!


Näe, nu ska jag nog tjuv vila medans Saga knoppar.

PUSS!


2010-02-20 | 12:40:14 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback