Hej igen

Jag är verkligen kass på att blogga nu för tiden, jag får försöka bättra mig!
Idag är det Torsdag och Saga är på Dagis så jag har bakat "chokladbollar". Vi får se om jag hinner smaka på en innan Johan har ätit upp allt.

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa och sedan ska jag på gymmet och boxas lite.
Jag är så sugen på utgång och hoppas att det händer nåt skoj här i Malå snart!


PUSS!
 



2010-02-04 | 11:10:30 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Karro

Jag har också mina svackor i bloggandet men när jag bad om ursäkt om detta så rättade mig syster mig. "Blogga gör man ju för att man vill, och blir det långt mellan gångerna behöver man inte ursäkta sig" Hon hade kanske en poäng i det =)

2010-02-04 // 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback