FYND!!!!

Hej allihopa, igår var vi som sagt på 1års kalas hos Vilda så här kommer lite bilder från detta:


Födelsedagsbarnet. ♥


Paketöppning.




Saga tyckte att Vildas leksak var jätte kul att sitta på.

De var ett trevligt kalas och vi fick så mycket go´fika, så idag kände jag mig nästan tvungen att åka på gymmet och springa 40min. =)


Jag har även varit på Nysteds och tokfyndat idag:

Fin bild va? =)

Köpte två par leggins och världens mysigaste Hoodtröja + en Puma träningsjacka. Allt detta för ynkliga 340kr.
Känner mig väldigt nöjd över detta, de e inte ofta man kommer så billigt undan.
Jag har dessutom suktat efter Pumajackan jätte länge men varit för snål. Då den kostade 650spänn utan rean.

Nej, nu åter till städningen av huset och sedan ska jag hämta hem mitt hjärtegryn!

PUSS!


2010-02-10 | 12:58:17 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

De där kallar jag fynd!!! Inte En endaste valk har du längre heller smalis.... Avundsjukan lyser bara igenom här :) Puss

2010-02-10 // 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback