Bakis!

Då hade jag averkat en ute kväll på Borgen och idag är skallebangen ett faktum!
Jag kan inte direkt påstå att jag hade särskilt kul heller, jag hade nog haft det bättre hemma i soffan med en godispåse.

Jag har spenderat början utav dagen liggandes i sängen med en chipspåse till frukost, nu har jag även hittat lite nougatkakor i frysen och sedan tror jag det blir en pizza så fort Johan kommer hem från jobbet.
En riktig bakis meny!

Jag tror även att jag hoppar över träningen ikväll, det orkar inte min stackars kropp med!

 

Hoppas att alla hade roligt igår, roligare än mig iaf. =)

 


2010-02-28 | 10:48:41 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Men fy fan... så jävla gott allt de där lät :) Tur jag inte ides åka hem i helgen... Men nu är de typ bara 3,5 vecka kvar tills jag kommer hem :)

2010-02-28 // 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback