40 minus grader...

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......................

 

Det var kallt att åka till "jobbet" i morse, fast jag har fastställt att om det är över 25 minus så kan det lika gärna bli 40 minus för det känns ändå ingen skillnad. -Kallt som kallt!

Nu har jag avverkat 3 dagar av praktiken och det går riktigt bra, om jag får säga det själv.
Jag trivs som fisken!
Fast det känns som att jag inte hinner med så mycket annat. -Jag och Johan har knappt sett till varanda på hela veckan då han jobbar em, och Saga hinner jag bara träffa 3 timmar sedan ska hon sova. -Trist!
Dygnet skulle ha lite fler timmar.

Saga har precis somnat så jag ska lägga mig i soffan och dega en stund!

PUSS!


2010-02-24 | 19:06:41 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Som min kloka svärmor har sagt till mig... Man ska inte jobba heltid medans barnen är små!! Håller helt klart med.. har man råd så ska man jobba lite mindre...

2010-02-25 // 08:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback