-snörvel....

På Hjortronstigen 33 hostas och snörvlas det en hel del idag, både Jag och Saga har åkt på en förkylning.
Tur att min Pappa är pensionär så att han tar hand om Saga så att både jag och Johan kan gå på jobbet än om hon är förkyld.

Nu är det bara ett skift kvar sedan är det helg, iallafall för min del, stackars Johan jobbar ju både Lördag och Söndag!
Jag har även fått mitt första Vikskift på Tjamstagården, -Den 19 mars ska jag få JOBBA!
Jag har nog aldrig varit gladare över att få vikariera en dag. Jag hoppas bara att det blir lite fler skift oxå.

Nu ska jag inta soffan!




PUSS!


2010-02-25 | 19:37:23 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

OJJ... är bordsskicket efter mamma eller pappa?? :)

2010-02-25 // 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback