Praktiskt eller fint???

Jag står i valet och kvalet mellan två kaminer,
En Pitekamin som är grymt fin men det går bara att elda pellets i den eller en Unicombi som inte är riktigt lika fin men mera praktisk då det går att elda både ved och pellets.


Pitekaminen



Unicombi


Vilken ska jag välja?


2010-08-30 | 19:49:46 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Praktiskt!!!! Om ni nu vill elda båda.. det är ju rätt enkelt med bara pellets :) Fast kanske billigare om man har billig ved vilket jag vet att ni har... Alltså praktiskt röstar jag på :) Men fortsätt leta.. de finns ju säkert andra åxå.. Undra om Tullikivikaminen finns med pellets eller om de bara är ved?? Tål att kollas upp :) för dom är KUNG!!!

2010-08-31 // 08:37:54
» Lotta

Alltså pite kaminen är juh kung. Åh de ser juh ut som att de är ved i den blir juh en fin liten eld däri =) plus att man behöver juh aldrig vänta på att den ska ta sig som med eld, den blir juh varm direkt å du kan välja hur varmt du vill ha =) I love it!!

2010-08-31 // 15:31:41
» kiki

De va ju större fönster på combin och de är ju faktiskt elden som är fin att titta på.

2010-08-31 // 19:11:22
» Elin W

Vi har den övre, fast i vitt, den är helt underbar! Jag säger som Lotta, I LOVE IT!!!

2010-09-04 // 13:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback