Höst pyssel!






Värmen lyser med sin frånvaro och vi fick inse att hösten är här.
Vi fick så lov att åka och köpa en varmare jacka och mössa till lilla Saga så att hon inte skulle frysa bort idag då vi det skulle bäras ved och pysslas utomhus.

Nu är Saga hos Mormor och Morfar så jag och Johan ska ha lite helgmys på tu man hand.
Nu är Johan ute och målar våra siffror till huset och jag ska baka bullar.
Sedan har vi hyrt en rulle och köpt tonvis med snask!

-Jag skippar Talludden för en myskväll! Det är det värt i morgonbitti känner jag! ♥


2010-08-28 | 17:42:54 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Mikawanomori

NICE SITE WELL DONE

2011-08-17 // 07:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback