Purple



Lekte lite med min kamera i morse och insåg att man kunde ta bilder i olika färger, så idag blev det lila bilder!
Tur att jag har Saga som mer än gärna leker modell.


I morse tog jag mig en joggingrunda runt Lindenäs, men det är inte att rekomendera då mina vita skor nu mera har färgen "lerbrun". Det är nog bättre att hålla sig längs asfalterade vägar än så länge.

Idag är det ju Torsdag och jag och Johan ska ta oss i kragen och åka till miljöstationen och slänga lite skräp.
Vi är ju miljövänliga av oss. =)

Intressantare än så blir det inte. Svensson livet som vi lever. =)





Ha en trevlig dag! Puss!


2010-04-15 | 12:16:31 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback