Onsdag

Idag är lillan på Dagis så vi har passat på att städa lite och nu står det en tacopaj i ugnen och väntar på oss.
Sedan ska jag ta mig en promenad i friska luften!

Det börjar även bli dags att se över deklarationen, jag tror att jag ska åka till Pappa i morgon så att han får hjälpa mig med detta, jag behöver ju fylla i diverse blanketter då vi sålde vår lägenhet förra året och köpte ett hus.
-Fan att allt ska vara så komplicerat!





2010-04-07 | 10:40:05 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Jag lämnade deklarationspapperna till min exsvärmor när jag hade hus :) vi är inte nog smarta helt enkelt :)

2010-04-07 // 18:09:18
» Olaedel

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-11-18 // 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback