Mätt i magen.

Jag är fan fortfarande mätt efter gårdagens grillning, Vi åt Sweetchili marinerad fläskfilé  med klyftpotatis, Tzatsiki, vitlöksbröd och en sallad med fetaost. -Jävlar så gott!

Jag har härmed bestämt att Familjen Snäll ska leva på grillat i sommar!
-Tyvärr så glömde jag min kamera hos grannarna så jag kan inte lägga ut några bilder från gårkvällen, det får blir en senare fråga.

Idag är det Söndag och vi har varit ute på en liten promenad och så har vi varit på jakt efter den 2:a Arn filmen, men den går visst inte att hitta i Malå kommun. -Suck!

Ikväll ska jag på Pumpen och bli "ännu" starkare än vad jag redan är, och sedan blir det nog mys i soffan med Johan.

Jag hoppas att alla har haft en trevlig helg.



Saga kikar fram bakom snön. =)


PUSS!


2010-04-18 | 12:03:53 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback