Magsjuka vs. Hårförlängning

Natten har inte varit särskilt rolig då lilla Saga fått sin första magsjuka. Hon har spytt ner vår säng 3 gånger i natt, Sprutlackat den kan vi väl kanske kalla det!

Det var så synd om lillan, hon förstod verkligen inte alls vad som hände och tittade frågande på sin mamma och pappa och pekade sedan på kräket och sa -DÄR!
Hon verkar däremot oförskämt pigg idag, själv hade jag nog legat utslagen i sängen.


Nu över till något betydligt roligare än magsjuka, -I slutet av April ska jag och Sofia åka till Irene Berg i Lycksele och göra en hårförlängning!
Jag ser verkligen fram emot detta då min nuvarande frisyr inte liknar någonting.


Puss på er!




2010-04-08 | 12:18:16 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

2012-01-22 // 11:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback