Allt och inget!

Dagen började med stålande sol, men nu har den gått i moln och det blåser kallt som tusan ute.
Jag som hade hoppats på att få vara ute en stund i eftermiddag.
Nåja, istället ska jag slappa i soffan och invänta kvällen.
Då blir det Köttfärslimpa till middag och sedan ska jag på Pumpen klockan halv åtta.

Igår var jag på Boxen och jag måste erkänna att sviterna efter magsjukan satt kvar i kroppen.
Efter passet var jag så trött att jag hoppade direkt i säng!


Väntar även på mina nya skor från Ellos, som borde dyka upp snart. Jag köpte dessa i svart.
Fast jag skulle nog vilja ha alla 3 särskilt de i Denim tyg!
Praktisk som man är köper man ju svarta för att de passar till allt.
Snart är det ju sommar och jag längtar verkligen!!!



♥at sommaren -09

 

 


2010-04-13 | 12:40:40 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback