VVSS

Våga vägra sova Saga.

Igår hade mitt lilla sockertroll ett vägra sova maraton utan dess like, hon sov inte på hela dagen, jag förstår inte hur hon orkade vara vaken från 07.00 till 19.00
Vi fick däremot en väldigt skön natts sömn, hon vaknade bara 3 gånger och somnade om igen så fort hon fick nappen.
När klockan var 08.15 vaknade hon upp och jag känner mig utvilad för fösta gången på väldigt länge.


 En tapper pappa försöker söva en väldigt pigg Saga.

Igår var det även Bellas dop och där serverades det gofika utan dess like, jag åt mig så mätt att jag behöver nog inte äta på en vecka.
Efter dopet hann jag även med att hälsa på Laban och Malin i deras fina hus och äta middag hos Matte och Veronica.

Dagen har spenderats på Öppna förskolan och nu väntar jag på att lillan ska bli trött så att vi får städa undan lite här hemma.


Bella


Vilda


Meja

Puss på er.


2009-09-14 | 12:12:42 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback