Ursäkta

Ni får ursäkta bloggtorkan, men min lilla sockertopp tycker inte alls att det är kul när mamma sitter framför datorn.
Därför har jag inte haft tid att skriva någonting här.
Saga sover som vanligt väldigt dåligt på nätterna och på dagarna är hon en riktig mammagris.

Jag känner mig riktigt trött och sliten och skulle behöva en liten paus.
Det får jag även på Söndag då jag styr kosan till Umeå och Johan och Saga stannar hemma.
Ska bli väldigt skönt. (om man nu får säga så.)
Jag ska passa på att hälsa på lite folk som jag inte träffat på evigheter, jag har ju inte varit i Umeå på 2 år.


Tina och Saga.

Nu ska Johan på jobbet så nu får jag ta och leka med min dotter igen.
Puss på er!

2009-09-10 | 12:58:34 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

He dig till Kiruna å myyyys med mig nån helg SNART för tusan :) Kom kom kom kom kom...

2009-09-10 // 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback