Tisdag 29/9

Bara en dag kvar tills Saga blir ett helt år!
Vi ska ha födelsedags kalas på Lördag i stället för i morgon då Johan jobbar eftermiddag i veckan och han vill ju också vara med och äta tårta.
Rebban ska vara snäll och baka prinsesstårta och Pappa bakar smörgåstårta till oss.
Själv har jag bakat negerbollar idag, mer än så duger jag inte till. =)

Idag är min snälla Pappa i lycksele och handlar nya hallmöbler till mig, ska ha en vit bänk med tillhörande hatthylla. Vår hatthylla a´la 70-tal är inte så fin. Så i morgon får Johan börja dagen med möbelmontering.

Nu ska jag pussa Johan hejdå och sedan gå en promenad med Saga i solen.




Gull ungar!

 


2009-09-29 | 12:30:15 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ELin W

Grattis till lilla Saga!

2009-09-29 // 18:48:27
» Ann

Jäklar vad tiden går fort!! :) Grattis Saga!!

2009-09-29 // 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback