Städtant

Saga sover så jag har passat på att städa toaletterna i vårt hus och nu hamnade jag tydligen framför datorn.
Jag är så sur över att jag inte kan komma in på Hm:s hemsida från min dator, det står nån skit om cookies.
Jag är ju inget datageni heller så jag fattar noll!
Saga skulle behöva utöka sin garderob lite så jag tänkte beställa lite från Hm men det kan jag ju tydligen glömma.

 

Saga har även blivit en sådan "mammagris" hon har nog lite separationsångest just nu, på nätterna vill hon inte alls sova i sin egen säng utan vaknar hela tiden. Hon vill gärna ligga mellan mig och Johan i vår säng.
Då sover hon faktiskt ganska bra, det är nog bara att inse att vi inte kommer att få tillbaka vårt sovrum på ett bra tag.
Fast det spelar egentligen inte så stor roll, det är ganska mysigt att vakna upp med en söt liten Saga brevid sig.




2009-09-23 | 11:47:05 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene,

Faktiskt....jag måste erkänna att jag saknar att ha Meja i sängen också, inte bara fördelar med eget rum tidigt. Söt bild! :)

2009-09-23 // 15:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback