Snor,snörvel och halsont...

Helgen har spenderats på soffan inlindad i en filt, fruktansvärt tråkigt att vara sjuk.
Nu är det Söndag och i morgon ska jag försöka få tummen ur och åka på sjukan och kolla så att det inte är halsfluss jag dragit på mig.

Jag såg även i morse att Saga har fått en till tand (uppe på högersidan) detta kan ju vara orsaken till hennes många sömnlösa nätter den sista tiden.

Bella har även varit på besök hos oss idag, innnan dom styrde kosan vidare mot Umeå.
Jag hoppas att Johan får ledigt så att vi kan åka dit nästa helg och gå på Bellas dop.



Nu ska jag återgå till Soffan.....




2009-09-06 | 14:48:15 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback