Regn regn regn

Jag som hade tänkt gå en promenad med Saga, men regnet öser ner utanför fönstret.
Vi har spenderat förmiddagen hos Koppan och Willy, tur att det finns en till som måste stiga upp tidigt på morgonen.


Wild Will.

Nu kommer snart Johan hem från jobbet så jag ska väl börja med middagen.
Sedan ska jag fösöka ta mig tid att träna lite ikväll och hinna md lite mys framför Tv:n

Bye bye....

2009-09-22 | 14:52:51 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Nej nej nej... du ska äta bakelser!!! DU vet vad jag har sagt :) Annars flyttar jag ju aldrig hem igen :)

2009-09-22 // 16:43:14
» Linda Boman

Jag har för övrigt just kommit hem från min promenad... DYNGSUR!!! Jävla vad de regna... men ska man bli fin får man lida pin :) haha

2009-09-22 // 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback