Peppar, peppar....

Saga har även inatt sovit ganska bra, förutom att hon var vaken mellan 04.00 och 05.30 så sov hon hela natten!
Peppar peppar, ta i trä.
Jag hoppas verkligen att hon kommit ur denna jobbiga period nu. =)

Idag så ska jag och Johan åka till Arvidsjaur, äta middag på Frasses pch shoppas lite på Dollarstore.
Det blir skönt med lite egen tid för oss.
Mamma och Pappa ska vara barnvakt till Saga.

Jag vill även tatuera in Sagas namn på handleden, nu gäller det bara att boka in en tid.
Hittade fina texter på en sida som heter Dafont.


Nu ska jag passa på att äta lite lunch medans Saga sover, Puss på er.


2009-09-15 | 11:09:51 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback