Morgonstund..

Saga vaknade som vanligt tidigt efter en sömnlös natt, jag måste nog kontakta BVC och snacka lite om varför mitt barn sover så oroligt om nätterna, hon vaknar och är så ledsen och jag känner mig lite kass som inte förstår varför. 
Jag är så ubränd och det ska bli så skönt att åka till Umeå i morgon. Jag behöver en dag för mig själv.

Kl 8.00 i morse styrde vi kosan hem till Koppan för att dricka kaffe och leka lite med Willy.
Tur att det finns andra som också är uppe tidigt en Lördagmorgon, det blir så himla tråkigt att bara sitta själv.



Nu sover Saga så jag har lite tid för mig själv, jag tror nästan att jag ska fösöka sova en stund.
Det brukar vara lättare sagt än gjort!
När Saga vaknar ska vi nog gå en liten promenad med Koppan och Willy, det blir skönt med lite frisk luft.

Hoppas att alla har en trevlig helg.


2009-09-12 | 11:18:44 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback