Mmmmm...

Dagen började som valigt tidigt så vi har varit hos Morfar en stund på morgonen så att jag fick gå in på Hm:s sida och göra en liten beställning, en massa fina kläder till Saga och två toppar till mig själv.
Jag har även hamnat i Tradera träsket än en gång, nu bjuder jag på en fin Overall till Saga.
Hoppas att jag får den för en billig peng.

Saga knoppar nu och jag måste nog ta mig i kragen och försöka minska berget med tvätt som växer i min källare,(Jag hatar att tvätta).

Ikväll ska vi även försöka ta oss ut i garaget och måla lite på köksbordet, jag vill så gärna att det ska vara klart innan Saga fyller år på Onsdag.



En nyfödd liten Saga.


Snart ett år senare.

Tänk vad tiden går fort och vad mycket som hinner hända på ett år.


2009-09-24 | 11:37:54 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Och så måste ju bordet va klart innan JAAAG kommer hem :) Glöm inte mig... haha

2009-09-24 // 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback