Lördag

Jag och Johan har varit så effektiva idag, vi har målat i källaren och slipat på vårt "nygammla" köksbord som ska bli vitt.
Nu står Mango chutney kyckligen i ugnen och puttar, sedan blir det lördagsmys för hela slanten.
Ikväll ska vi se filmen baksmällan och äta karameller.

Puss på er!

2009-09-19 | 15:41:31 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Den filmen är så sjukt bra så ni kommer inte att bli besvikna över denna myslördag inte :)

2009-09-19 // 15:55:40
» tajjnaa

kycklingen blev skitgod! kommer bli en fortsatt favorit på menyn på tomtebo ^_^

2009-09-19 // 21:00:28
» Marra

Lät som en riktigt trevlig lördag. Själv satt jag i bilen hela dagen och lite in på kvällen. Men nu är jag hemma. Filmen baksmällan är så sjukt jävla bra. Ha sett den på kvällen innan jag ska sova hela förra veckan. Den bli bara roligare och roligare ju mer man ser den. Puss

2009-09-20 // 10:11:22
» Ann

Baksmällan är den bästa filmen! :) hmm, hur gör du mango chutney grejen där?? lät gott så nu vill jag veta! :)

2009-09-20 // 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback