Krasslig

Jag är så förklyld och har nu suttit och läst på om svininfluensan, bara för att sedan bli ännu räddare för den än jag redan var.
Med min tur så får jag det säkert innan vaccinationerna kommit i gång och så får man ligga i en sån där konstgjord lunga och i värsta fall så trillar man väl av pinn! 
Vi vet ju alla att det handlar om Karma. =)

Näe, nu ska jag lägga mig och vila, ville bara uppdatera er lite.

Puss på er!




2009-09-02 | 14:36:49 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Tror inte de är så farligt de där... papperna från dagis som man fått om de så står de att de inte är nå värre än nån annan influensa.. förutom om man har nåt annat fel som kan bli värre då förstås... jag ids då inte bry mig alls om de där... :) Varför idas oroa sig? Får man de så får man de :)

2009-09-02 // 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback