Workout!



Det är här som magin ska ske!

Idag så har jag och Ann varit och tränat på "Walk in" för första gången och jag måste säga att jag känner mig smått utbränd. Vi har bestämt oss för att vi ska gå hit och träna 3 gånger i veckan.
Jag hoppas på magrutor till sommaren, haha!

Saga är hos mormor och morfar idag, så jag är helt ledig, jag har tränat, varit på Dungan och lunchat och dammsugit huset. Nu ska jag surfa runt på nätet i lugn och ro sedan blir det lite vila innan jag ska åka till päronen och äta middag!

Puss på er!


2009-10-23 | 13:22:03 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Vi ska vara biffiga! Och självklart ha magrutor! :)

2009-10-23 // 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback