Utvilad

Saga har som sagt sovit borta inatt, och det hade gått jätte bra.
Hon hade inte alls varit ledsen utan sovit tvärs över mormor och morfars säng så att dom knappt fick plats själva.
Detta känns skönt för nu vet jag att vi kan lämna henne där utan att oroa oss.

Jag och Johan har iallafall sovit väldigt gott inatt och det var inte helt fel att ha sovmorgon tillsammans.
Däremot vaknade jag ändå klockan sex i morse. Kroppen är nog inställd på att vakna tidigt tror jag.

Ikväll ska jag och Ann gå och träna igen och det ser jag fram emot, sedan ska jag prova att göra en sån där smoothie och mysa i soffan.

Puss på er!

2009-10-28 | 13:10:08 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback