Studio 8

Sitter här på salongen och väntar på att få klippa mig, har dock lite beslutsångest.
Skulle vilja klippa mig som Naima i topmodel, om ni kommer ihåg henne.
Men jag vet inte om jag vågar. Jag återkommer väl med resultatet senare idag.

Natten har varit hemsk, Saga har varit jätte dålig med högfeber, så jag har fått bära omkring på 10kg bebis inatt.
Jag kommer att bli vältränad, som tur är verkar hon piggare idag. Jag får så ont i hjärtat när hon är sjuk.

Puss på er

2009-10-08 | 11:08:02 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» tajjna

ååh! den frillan e ju grym! hoppas det blev så tillslut! har funderat på det själv men när man har haft längjävlatrollburret jag har så här pass länge blir det en för drastisk ändring tror jag. fegskit man är ^_^

2009-10-08 // 15:19:54
» Carrobarro Persson

Det finns absolut inge värre än när dom är sjuk=( jag är så himla nojjig å hinner inbilla mig det värsta jämt. KRYA PÅ ER!

2009-10-08 // 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback