Stor och Stark

Nu ska jag bli stor och stark, eventuellt lika stor och stark som Magnus Samuelsson, för idag ska jag gå och fixa mig ett gym kort och börja träna.
Jag hoppas bara att jag kan hålla motivationen uppe så att det inte blir som med allt annat.
-Jag är duktig en vecka och sedan skiter sig allt.

Johan har jobbar em i veckan så jag och Saga är all alone, tur att mamma och pappa slutat vara i stugan nu så att jag får middag där varje kväll. haha!

Nu ska jag ta och leka lite med Saga och Johan, -Tjing!


2009-10-20 | 09:05:29 | Allmänt | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Heller starka!! :)

2009-10-20 // 09:15:57
» Linda Boman

Ja så duktig som du har varit på gå ner i vikt nu sista försöket å verkligen hållit dig kvar nu åxå... så är jag övertygad att träningen kommer att gå super åxå... avundsjuk över din motivation för här går den över efter tre dagar ungefär :) Känns som man har gett upp nu... fastän jag ska få träna å duscha å allt de där på arbetstid så känner jag ingen lust direkt... Puss å lycka till.

2009-10-20 // 11:20:25
» Lina

Det är du å pappa som blir bortskämda med mat... Önskar att nån lagade mat till mej oxå...

2009-10-20 // 16:27:12
» Marra

Fan Sonjana inte trodde jag du skulle bli Karl-Alfred. Men jag få nog ändra den tanken. Kommer man att våga slåss mot dig utanför hotellet nå mer nu? ;) puss

2009-10-21 // 01:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback