Söndag

Idag har vi bara varit hemma och Sagas mormor och morfar har varit här på ett kort besök, nu sover Saga och jag passar då som vanligt på att äta lunch och sitta framför datorn en stund.
Snart kommer Johan hem från dagens arbete och sedan har han ledigt i en hel vecka.
På tisdag ska vi lämna bort hjärtegrynet vårat och sova lääääääääänge på Onsdagsmorgon!
Kanske att vi åker till Arvidsjaur på en shoppingtur vem vet?




Ikväll ska jag och Ann åter entra gymmet och bli stora och starka, haha.
Sedan ska jag titta på alla repriser på Desperate och Grey´s som Johan ska spela in till mig!



Jag har även hittat ett par skor som jag så gärna skulle vilja ha. (have2have.se)
Tyvärr så är jag alldeles för snål, så jag får väl kanske önska mig dom i födelsedagspresent!
Tänk att snart är jag 29 år, fy vilken åldersnojja jag får!


Puss på er!

2009-10-25 | 11:43:22 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Ja fy fan så gammal du ändå är ;)

Daniel har iaf lovat mig att jag ska va gift innan jag fyller 30... Puh.. vilken tur :)

2009-10-25 // 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback