SNÖ!!!!

Så här duktig var jag igår.




 
Jag krattade vår gräsmatta, tyvärr var jag lite lat och tänkte att jag tar upp lövhögarna i morgon bitti.
Så skulle jag inte ha tänkt, för så här ser det ut idag.



Det har kommit flera decimeter snö inatt och på morgonen, jag och Johan som inte ens hade bytt sulorna på bilen än.
Pappa fick komma och hämta oss när vi skulle på Bvc med Saga i morse. Hon har varit och fått vaccinationen och gått igenom ettårs besiktningen.
Hon har även fått världens förkylning så natten har bestått av mycket gråt och bara 2tim sömn för hennes mor.

Nu ska jag passa på att vila lite medans Saga sussar.

puss på er!

2009-10-07 | 11:31:13 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Hahahaaa.. så jävla kul :)

2009-10-07 // 13:23:15
» Marlene

Mysigt med snö!! Hoppas Saga kryar på sig snabbt.

2009-10-07 // 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback