Pottpremiär och träningsvärk!

Idag har jag och Johan lämnat vårt lilla sockertroll hos mormor och morfar och hon ska sova där inatt.
Det blir min och Johans första gemensamma sovmorgon tillsammans på 1 år. Detta ser vi verkligen fram emot.
Jag hoppas bara att det ska gå bra, vem vet vi kanske får åka och hämta hem henne inatt?
Jag håller tummarna för att hon ska sova gott!
Det ska iallafall jag göra, jag har träningsvärk i hela kroppen och behöver en god natts sömn.


Saga har gjort premiär på pottan igår och jag måste säga att hon har riktigt skön stil.




Nu ska jag sluta sitta vid datorn och passa på att kramas lite med Johan!

Puss på er.

2009-10-27 | 17:28:16 | Allmänt | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Du förtjänar sovmorgon! Hoppas det blir en redig sådan ;) Saga är ju bara föööör sööööt!! Hoppas allt är bra med er alla! Kraaam

2009-10-27 // 18:24:09
» Marlene

Hahaha... så himla söt hon är!! Hoppas det gick bra inatt.

2009-10-28 // 09:33:32
» Ann

Sötunge!! :)

2009-10-28 // 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback