Ledig vecka

Hallå allihopa!

Jag känner mig på bra humör idag, och detta beror nog på att jag fått sova ganska bra inatt.
Saga har nog bara vaknat typ 4 gånger och sedan somnat om direkt igen.
Himla skönt, det är inte roligt att vara vaken mellan 01.00-05.00.
Så idag är jag utvilad, jag och Saga har varit på "öppna" och så har jag hunnit med att storhandla och gå en timmes promenad.

Jag är "lämmen" från gårdagens träningspass att jag knappt klarade av att ta mig uppför backen vid bilbolaget. haha!

Ikväll ska vi till Mamma och Pappa och äta middag och sedan ska vi nog bara mysa hemma i soffan.
Intressantare liv än så har vi inte. =)





Puss på er!


2009-10-26 | 13:02:00 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Kiki

Man har inte ork med så mycke mer när man har bebisar, men shit vad hon blir lik dig... kram

2009-10-26 // 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback