"LÄMMEN"

Träningsvärken är ett faktum idag, vaknade upp av att det värkte i både armar och ben efter gårdagens träningspass. I morgon kl 17.00 är det även dags för nästa, det känns himla kul att ha börjat träna faktiskt, det trodde jag inte!

Saga har som vanligt sovit kasst och jag är ganska trött, jag förstår inte vad vi gör för fel som inte kan få denna bebis att sova tryggt i sin säng. Nåja, det löser sig väl när hon blir 15.

Johan jobbar i helgen så vi är helt ensamma idag, men det blir nog middag hos mamma och pappa iaf.
Det är ju tydligen "skoternsdag" och en massa kul på hotellet ikväll, jag hoppas att alla som har nöjet att gå dit får himla kul!
Själv ser jag fram emot Wallmans den 7 nov, det blir första gången jag och Johan går ut tillsammans sedan Saga föddes. Ska bli himla kul att göra något tillsammans.



-mitt lilla troll....


Puss på er!

2009-10-24 | 11:27:37 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Jag tror mina axlar kommer ramla av.... Ouch så otränad man är haha

2009-10-24 // 11:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback