Kalas

Idag har det varit kalas här på Hjortronstigen.


Rebban hade bakat en supergod tårta till Saga.


Paketöppning.


Rebban ocg Saga fikar.


Willy käkade chokladbollar med Markus.


Saga har äntligen fått en efterlängtad liten bil.
Så nu behöver hon inte sno Willys.

Nu är kalaset över och jag hoppas på att Saga ska sova gott i natt efter en hel dag med lek och stoj.
Själv ska jag dega ner mig i soffan med Johan och titta lite på Tv, kanske äta upp resterna från dagens fika.

Kram på er!


2009-10-03 | 17:22:37 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Grattis i efterskot finfina Saga! Kramar i massor från mig!!

2009-10-03 // 17:42:43
» Ann

Vad mysigt ni verkar ha haft!! :)

2009-10-04 // 02:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback