"Jag ser det snöar"

Nu faller snön utanför fönstret, synd bara att den förmodligen inte får ligga kvar.
Jag längtar efter snö och det knarrande ljudet som blir under skorna!

Jag som trodde att Saga skulle sova som en stock efter kalaset igår hade fel, hon sovde som vanligt ganska kasst, så hon fick komma in till vår säng. Då sovde hon bättre och vi fick sovmorgon ända till 07.00.
Idag har vi varit och hälsat på hos Koppan och Willy, så att trollungarna skulle få leka lite och så att vi vi vuxna fick sitta och snacka lite skit.



I eftermiddag blir det nog en SöndagsPizza med Matte och Veronica, och jag längtar.
Det var länge sedan vi beställde Pizza känner jag.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg!

2009-10-04 | 11:25:53 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Britta

Ett tips när de små sover dåligt. Lägg något kläderplagg hos Lillan som du ofta har på dig som luktar som dig. Då blir det tryggare i sin säng. Har funkat på mina två..

2009-10-04 // 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback