Huvudvärk/Skallebang

Huvudvärk eller skallebang, kalla det vad du vill men mitt huvud gör såååååå ont idag.
Ipren verkar inte alls hjälpa heller, jag skulle nog behöva sova på saken tror jag.

Idag har vi bara slappat och jag tog mig en liten shoppingtur här i Malå och hittade dessa fina ljuslyktor på Lillica:




Saga har även gjort ett nytt framsteg, Igår så stog hon alldeles själv utan stöd för första gången.
Men när jag sprang och skulle hämta kameran för att föreviga detta ögonblick så satte hon sig givetvis ner och ville inte göra om det igen heller. =)




Nu ska jag ställa mig i köket och skala potatis till gratängen som vi ska äta till middag ikväll.
Jag har även köpt vitlöksbaugetter, (mums.)
Sedan blir det väl att sitta framför Tv:n och mysa, om vi inte beger oss ut på Malås shopping kväll. Jag såg nämligen att affärerna hade kvälls öppet idag.

Puss på er och ha en trevlig kväll!




2009-10-29 | 14:34:43 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marra

Jättefina lyktor. Vi ha typ likadana har i Sthlm i en Massa olika färger. Kram

2009-10-29 // 19:29:40
» Linda Boman

Tjejkväll här på stan till kl 9 :) men inte ska jag ut på nån shopping för de.. Jag var ju även i telen med dig när Saga gjorde sitt framsteg å du vart himla exalterad :) haha

2009-10-29 // 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback