Höstmys!

Jag är så glad att hösten är här, det blir så vackert ute, luften är frisk och klar och på kvällarna är det så mysigt att tända lite ljus i höstmörkret.
Idag har jag varit på LillIca och i skogen och hittat lite fina saker till mina utelyktor.




Snart ska jag försöka äta middag, blir nog en micropizza då Johan jobbar eftermiddag och jag tycker inte om att laga mat till bara mig själv.
Min lilla Ettåring har myror i byxorna och kan verkligen inte vara stilla i en sekund, jag tror nästan vi ska ta en promenad till lekparken efter middagen så att hon får leka av sig lite.




puss på er.


2009-10-01 | 15:43:31 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback