Helg

Då var det helg igen, och igår kväll skulle vi ha fredagsmys, men när klockan blev kvart i åtta så var jag så trött att jag gick och la mig. Det blev alltså inget Idol för min del. Jag får väl kolla på reprisen antar jag.

Den så kallade 5min metoden som vi skulle prova på Saga för att få henne att sova bättre varade ungefär i ja -5min! Då fick jag alldeles för ont i mamma hjärtat och tog upp en väldigt ledsen Saga. Jag förstår inte hur man ska kunna låta sitt barn skrika sig till sömns, det funkar inte för mig!

Det är nog bara att gilla läget och låta henne knoppa hos oss, då sover hon ju iallafall.

Igår åt vi varm smörgåstårta till middag och jag måste säga att det var himla gott:



Ikväll ska vi (eller rättare sagt jag) fösöka hålla oss vakna och se en film och äta lite chips och dipp och bara mysa tillsammans en stund.

Puss på er!


2009-10-17 | 10:19:36 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Att du skulle va en sån blödis Sonja... de hade man aldrig kunna förutspå ;) De där kommer att ordna sig till slut åxå ska du se... som med allt annat :) Puss

2009-10-17 // 12:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback