Hallen!

Nu är äntligen våra nya hallmöbler på sin plats.



Det blev ett helt annat rum, mycket ljusare än förut och det gillas.

Nu ska jag ställa mig vid spisen och vara hemmafru en stund, det vankas korvstroganoff till middag.

Sedan blir det nog en hemmakväll i soffan, vi har faktiskt varit ute på en promenad idag och jag har även hunnit med en kaffe på Dungers.

I morgon blir det nog öppna förskolan då Saga äntligen blivit frisk från förkylningen, inatt ska jag även testa att hon ska sova i sin säng hela natten, än om jag så ska springa fram och tillbaka hela tiden.

Vi får väl se hur det går, jag vet att när klockan blir kring 01.00 så brukar vara så trött att jag ger upp.

Puss på er!


2009-10-15 | 15:05:55 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

men självklart! :) visst kommer du?:)

2009-10-15 // 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback