Fredag

God morning

Fredag idag, det blev ingen öppnaförskolan i morse då Saga e lite snorig än.
Men hon verkar lite piggare idag och har sovit väldigt bra inatt.
Stackars Johan är ju också jätte sjuk, jag hoppas att mina två hjärtan snart ska bli friska så att vi kan göra något.
Det är inte kul att vara hemma hela tiden.



Saga har fått sig en liten fotölj av morfar och mormor, så nu kan Saga och Willy bråka om den även när dom är hemma hos oss. =)
Det är alltid "herre på täppan" hemma hos Koppan. Saga får dock oftast ge med sig då Wonka är lite snabbare än hon.

Näe, nu ska kotten få mellis och jag ska koka mig en kopp med kaffe.

Puss på er!


2009-10-09 | 13:06:39 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback