Bloggtorka

Det händer inte mycket i våra liv här på Hjortronstigen då denna förkylning (svininfluensa) aldrig försvinner. =)
Jag har klarat mig än så länge, (Peppar, Peppar...)
Saga och Johan är däremot fortfarande sjuka, särskilt Johan, Saga är däremot på bättringsvägen tror jag.
Jag hoppas att jag slipper bli sjuk.

Idag såg jag att Sagas overall från Tradera har anlänt så snart ska jag åka på busstationen och hämta den.
Sedan ska jag nog köpa lite gotta och så ska vi väl krypa ner i soffan under en filt som vi gjort i en veckas tid nu.

puss på er!


2009-10-14 | 08:35:10 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

Stackars er!! Hoppas ni blir friska snart, hade ju tänkt få kaffe nån morron :)

Kram

2009-10-14 // 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback