Äntligen Tisdag!

Ikväll börjar äntligen nya säsongen av Desperate, och jag kan knappt vänta tills klockan blir 21.00 ikväll.
Jag ska bunkra upp med godis, chips och kanske ett glas rött.

Under dagens lopp så ska nog jag och Johan roa oss med lite trädgårsarbete och sedan blir det köttsoppa med klimp hos mamma och pappa.

Lilla Saga har även avancerat och går nu när man bara håller henne i 1 hand, förut satte hon sig ner på rumpan så fort man försökte släppa den ena handen.
Det går framåt, men hon är fortfarande så feg så det dröjer nog länge än innan hon går själv.





Ha en bra dag!

2009-10-06 | 08:49:57 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Jo jäklar, snart springer hon så ni inte har en chans :D Förresten har jag juh redan sett DH och det va skitabra! :) kramis

2009-10-06 // 10:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback