Tralalalaaaa

Nyss hemkommen från Pappa och är väldigt mätt i magen efter en stor portion fläskpannkaka.
Innan maten var jag även på gymmet och tränade så jag var extra hungrig när Pappa dukade fram maten, så jag åt mig nästan till koma!

Nu börjar jag även längta till jul, det är bara några veckor kvar tills julpyntet åker fram.
Skyltsöndagen närmar sig med stormsteg och jag kan knappt bärga mig!
Då ska jag äta varmchips och köpa en julklapp av tomten till Saga.

Vi ser även fram emot julen då vi hoppas på att få besök från västkusten igen, vi saknar Johans familj och Saga kommer nog att bli väldigt glad att få träffa Farmor och Farfar igen.



Vårt lilla hjärta, som inte är så liten längre.....


Nu ska jag glo lite på dumburken och sedan är det sängen som gäller för mig!

2009-11-11 | 19:21:33 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback