Spenat!!!

Idag har jag fått panerad torsk och spenatstuvning till middag hos Pappa, jag älskar spenatstuvning och undrar varför jag inte äter det oftare? Fan va götta!

Dagen har varit väldigt händelselös, vi har bara degat omkring här hemma och hälsat på hos Mamma och Pappa.
Till helgen hoppas jag att det blir lite festligheter, jag har då ordnat barnvakt och hoppas härmed att Marra och Chris blir friska så att vi kan gå ut och äta.

Sedan är det ju ståhej på Borgen, vi får väl se om jag orkar masa mig dit eller om det blir hemgång efter maten.
Jag är ju trots allt lite för gammal för att festa loss två helger på rad. Det klarar nog inte mig sargade kropp.
Sviterna efter lördagens bestyr sitter forfarande kvar. =)

Nu ska jag sjunka ner i soffan, Puss på er!


2009-11-10 | 19:02:36 | Allmänt | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Satan vad gott det lät!!! Om man då var en mästerkock.. suck :(

2009-11-10 // 20:06:27
» Ann

Men hallå? Klart ni måste fara på borgen juh! :)

2009-11-10 // 20:44:40
» Marlene

Har nog inte ätit spenatstuvning sen mellanstadiet tror jag... men minns det som väldigt gott iaf :)

2009-11-10 // 21:06:58
» Lotta

Givetvis ska du på borgen =)!!! Puss

2009-11-11 // 00:22:03
» Marra

Åh fy fan va gott, åh fy fan va gott. Måste bara upprepa mig ;) Drömde att jag va på skräddargatan inatt och vi va barn igen. Helt sjuk dröm men ändå mysig på nåt sätt ;)

2009-11-11 // 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback