Söndag igen...

Då var även denna vecka slut, igår hade vi besök av Markus, Sofia och Vilda.
Sedan såg jag och Johan filmen Twillight och den var så himla bra att jag kanske måste åka till stan för att se uppföljaren på bio.

Idag blir det nog inte så mycket gjort här hemma, det blir nog en riktig slappardag tror jag, Saga sover nu så jag ska lägga mig i soffan och vila lite.

Jag såg även på Vll:s hemsida att vi får vaccinera våra små på Onsdag, jag fick däremot lite besluts ångest över det hela, jag måste nog ringa på sjukan och fråga om vi kan vaccinera Saga då hon har exem och verkar vara lite överkänslig mot allt möjligt.
Jag hoppas att det ska gå bra.



Sjövilda ungar!

Puss på er!


2009-11-22 | 10:55:15 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback