Måndag...

Jag och Saga började dagen tidigt efter en jobbig natt, tydligen hamnade hennes blöja snett igår kväll för när vi vaknade upp vid 2 snåret så var vår säng "pissevåt" (som Johan skulle ha uttryckt det.)
Inte kul, men jag får väl skylla mig själv som inte lagt nåt madrass skydd i vår säng.

Idag har Saga varit hos morfar en stund och Jag och Ann har varit på gymmet och blivit sjukt starka. =)
Nu sover Saga och jag ska ta och äta lite lunch, sedan har vi inga planer för dagen.
Det blir nog en inne dag tror jag, det är så halt ute så jag vill då inte gå ut och promenera.

På Onsdag ska jag ta mig i kragen och åka upp till sjukhuset och få mig en vaccinations spruta, det börjar ju bli dags för detta. Jag vill då absolut inte drabbas av svininfluensan.

Puss på er!

2009-11-02 | 11:06:12 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

Önskar att jag åxå fick ta den i Malå... Här är de ju så mycke mer folk å tokkaos... så jag väntar lite till jag. Hoppas man inte hinner få nåt bara...

2009-11-02 // 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback