Fredagsmys

-Nu är det slut på veckan...de e dags för fredags mys!

Gårdagens födelsedag var helt underbar, Jag och Johan gick ut och åt gott och drack lite vin, sedan satt vi framför brasan nere i gillestugan och drack julmust och åt skumtomtar för hela slanten!

I dag fyndade jag en babypulka på lill Ica för 20 spänn, så när mörkret föll tog vi oss ut på en liten promenad med Saga. Promenaden blev inte så lång då vi stannade hos "grannarna" Sofia och Markus, där bjöds det på kaffe och pepparkaka och Saga fick leka av sig lite med Vilda.




Nu sover Saga och jag ska snart sjunka ner framför Tv:n och slappa lite.
Hoppas att alla får en trevlig Fredagkväll!

Puss på er!

2009-11-20 | 19:24:11 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Marlene

Shit va billig pulka! Meja ska få en pulka i julklapp tänkte jag, fast vi lär nog få betala betydligt mer än 20 spänn. Billigaste jag sett här i stan går på 130 kr...

2009-11-20 // 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback