Em vecka igen....

Johan jobbar eftermiddag i veckan och kvällarna blir helt plötsligt oerhört trista, tur att Mamma och Pappa bjuder mig och Saga på middag varje dag.
Idag har vi ätit köttgryta med tranbär i, himla gott var det iaf.

Jag har även hunnit med att träna med Ann och det behövdes verkligen efter gårdagens bakisvulg, jag åt nästa upp två 300g chips påsar själv och en pizza på detta, haha, det finns ingen botten i en bakismage.

Nu sover Saga sött och jag ska sätta mig framför tv:n och slöa lite innan även jag ska krypa til kojs.

Puss på er!

2009-11-09 | 18:51:30 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Linda Boman

OJJ... jag tror inte jag skulle få i mig en sån där påse ens :) haha

2009-11-09 // 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback