Äntligen här.

Nu har dom äntligen anlänt, en vecka försenade (jäkla Hm) men nu har jag ett par vettiga finskor, som jag kan gå ut i utan att frysa ihjäl om fötterna.



Jag beställde dem för att ha på Wallmans i helgen men det är ju försent, jag har dock en känsla av att dom kommer att användas då jag och Johan ska gå ut och äta middag på min födelsedag och på Juldagen ska dom få svira runt på hotellet.


Idag har jag och Saga som vanligt ätit middag hos min Pappa och idag bjöds det på Älgskav, mos och lingonsylt.
Saga lyckades även med bedriften att kasta sig med huvudet före ner från soffan och slog sig ganska rejält, hon har en fin bula att visa upp på öppna förskolan i morgon.


Min sockertopp!

Nu ska jag slänga mig ner i soffan och kika lite på Tv.

Ha en bra dag och Grattis till Marra som fyller 29år idag. Puss på dig!

2009-11-12 | 19:04:51 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ann

Du kan juh även ha snyggskorna i helgen DÅ DU SKA GÅ UT PÅ BORGEN! :D därmed basta! :)

2009-11-12 // 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback